Predaj v maloobchode
…alebo Ako byť hviezdou v predajni
V dnešnej dobe už nestačí, aby predavač iba ochotne obsluhoval. Bez aktívneho vedenia a usmerňovania zákazníka počas nákupu sami seba pripravujete o obrat a zisk, ktorý by ste mohli iným, vhodnejším spôsobom predaja vytvoriť.
Témy školenia:
Ako sa zmenilo správanie zákazníkov v poslednej dobe?
Aké sú očakávania zákazníkov a čo ich ovplyvňuje pri nákupe?
Tri roly predajcu
Aké sú typy zákazníkov a ako k nim pristupova ?
Časti predajného rozhovoru
◦ Pozdrav a privítanie
◦ Oslovenie zákazníka
◦ Zistenie očakávaní a potrieb
◦ Ponuka a prezentácia produktov
◦ Doplnkový predaj
◦ Uzatváranie obchodu
Námietky zákazníkov
◦ čo je to námietka a ako k nej pristupovať
◦ 5-kroková technika na riešenie námietok
◦ ako zvládať cenové námietky
◦ nerozhodný zákazník
Desatoro predajcu
Pre koho je toto školenie?
Školenie je určené predajcom v kamenných predajniach, majiteľom a manažérom predajní.
Kedy: 27.6.2023
Kde: Trnava
Za koľko: 180 € bez DPH (216 € a DPH)
Profil absolventa:
Absolvent pozná svoje hlavné úlohy v predajni, vie nevtieravo osloviť zákazníka bez toho, aby ho odmietol slovami „Ďakujem, len sa pozerám“ a vie s ním rozvinúť nenútený rozhovor. Dokáže detailne zistiť alebo usmerniť jeho potreby tak, aby produkt splnil jeho očakávania.
Dokáže zaujať, zrozumiteľne a pútavo odprezentovať svoje produkty a vie zákazníkovi vhodne odporučiť aj doplnkový sortiment. Obchod vie uzatvárať nenásilnou formou, dokáže zvládnuť prípadné námietky a zanechať u zákazníka príjemný pocit po kúpe.
Absolvent školenia bude aj vďaka praktickému nácviku techník schopný premeniť väčší počet návštevníkov predajne na platiacich zákazníkov, zvýšiť priemernú tržbu na jeden nákup a vytvárať príjemný zákaznícky zážitok, vďaka ktorému sa budú zákazníci do predajne radi vracať.
Ako sa prihlásiť? Napíšte mi na: martin@akopredavat.sk a budem vás čoskoro kontaktovať.