Oprávnená námietka je, keď…
Ak zákazník na niečo namieta, môže ísť o „nevinnú poznámku“, alebo sa jedná o oprávnenú (skutočnú) námietku. V skrátenom úryvku z knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“ od T.Kaszu je návod ako postupovať:
Oprávnenú námietku spoznáš podľa toho, že sa jej zákazník drží. Zvyčajne sa jedná o racionálnu a vierohodnú vec. Napríklad, keď s kúpou musí najprv súhlasiť celé vedenie firmy. Čo máš v takomto prípade spraviť?
So záujmom sa pozeráš, ale ostaneš ticho! To je kľúč k tomu, aby začal rozprávať On. Musíš pochopiť, že sa jedná o takú vec, ktorú nehovorí ako „výhovorku“, ale ktorú myslí vážne. A kto to vie skutočne vyriešiť alebo zvládnuť? Jedine on sám, ty nie.
Ak by si v tomto prípade povedal hocičo, bolo by to riešenie takej situácie, ktorej detaily pozná len zákazník. Je teda úplne zbytočné rozprávať.
Ak mlčíš a so záujmom sa pozeráš, začne rozprávať, alebo nájde riešenie. Alebo ti rozpovie celé pozadie a na základe toho možno dokážeš prísť s nejakým návrhom. Musíš teda ostať ticho až dovtedy, kým on sám nie je ochotný nájsť riešenie alebo objasniť toľko detailov, aby sa ti vytvoril úplný obrázok…
Dobrá správa – príručka pre obchodníkov „Tajomstvá uzatvárania predaja“ od Tamásza Kaszu v týchto dňoch vychádza aj na Slovensku! Tamás v nej jeden po druhom vysvetľuje 13 krokov k uzatvoreniu predaja. Môžem vám sľúbiť, že minimálne jeden z nich určite nerobíte! S autorom som sa stretol aj osobne a v knihe je uverejnených aj niekoľko mojich komentárov.
Oficiálna distribúcia začne po 1.marci 2012, kedy bude slávnostný krst knihy. Zatiaľ si môžete túto knihu predbežne objednať tu: objednávka.
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 princípov úspešného predaja“. Okrem toho ďalšie tipy na zlepšenie predaja, zasielané iba registro- vaným čitateľom. (Registrácia je zdarma.)
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |
na 135 stranovu „brozurku“ 15 eur…no neviem, ja mam kniznicu plnu motivacnych knih, ale v tychto cenach su zahranicni znami autori s rozsahom cez 200 stran…
Ja som si túto knihu objednala a dám za to 15€ – je to málo. Predstavte si, prečítala som si len tieto úryvky a hneď som ich zaviedla do praxe.Môj obchod naberal úplne iné obrátky len na základe týchto „drobností“. Skúste to a určite si všimnete, ako ste vlastný predaj osviežili.
To ma teší, že sa vám zlepšili výsledky. Niekedy stačí len jedna informácia, správne použitá a dejú sa veci… Nech sa darí aj naďalej!
Cital som uz vseliakych zahranicnych autorov, priznam sa ze som ich stiahol na uloz.to :)a netusim aka bola cena, ale ziadny mi nedal tolko ako rady tohoto pana. Myslim ze sa oplati investovat do tej knizky. Stevo.
Z môjho pohľadu je každá kniha dobrá, pokiaľ mi dá nejakú novú myšlienku, ktorá mi pomôže zarobiť peniaze. V tom prípade je pre mňa 15 € málo. Ak tam taká myšlienka nie je, tak sú to vyhodené peniaze. Ale pokiaľ Martin Mišík hovorí, že je ok, tak by som tomu veril.
Ja si knihu určite kúpim a napíšem o ňom recenziu na mojom blogu.
Martin ziadnu recenziu na vasom blogu som nenasiel? Erik
Myslim, ze by knihe a jej propagacii pomohlo zverejnit nejake pasaze – ak je dobra, nebojim sa, ze by ludia nedali 15€…
Je veľa ľudí, ktorí si niečo prečítajú a osvojujú si to ako techniku. Mal som niekoľkoročné obdobie, kedy som bol iba pozorovateľ a veľmi mi to pomohlo rozvinúť empatiu aj intuíciu.
Stále som veľmi zvedavý na všetko a aj keď sa iba výnimočne dozviem niečo nové, aj to ako „staré“ veci niekto iný povie, vidí, vníma ako im porozumel a ako ich druhí vedia prijať z jeho podania, to je nenormálne obohacujúce.
Mám aj takú skúsenosť, že ak človek dostane iba 10-stranovú brožúru s krokmi na najbližších niekoľko týždňov tak to môže úplne zmeniť jeho život a cena 15 € alebo 1.500 € je stále málo. Dokonca čím človek zaplatí viac tým viac si to váži a zodpovednejšie k tomu pristupuje.
Cena je dôležitá a väčšinou najdôležitejšia u väčšiny ľudí… Preto ľudia platia „málo“ a získavajú adekvátne k tomu – preto naozaj úspešných ľudí je stále menej ako neúspešných resp. priemerných (neúspešní sem asi nechodia :o))
Súhlasím však s postrehom, že niekoľko strán by k rozhodnutiu pomohlo – kúpiť niečo a potom to skladovať a utierať od prachu obohacuje hlavne o poznanie, že takto sa dobré knihy nekupujú. Ja si vždy knihu kupujem podľa toho ako ma osloví náhodný obsah…
Áno, ja si tiež produkt chcem pozrieť ešte pred tým, ako ho kúpim. Oficiálne bude táto kniha vypustená až po 1.marci, až po krste, preto tento článok bol iba taká predbežná upútavka. Teší ma, že zaujala, už je objednaných asi 20 kníh. K tejto knihe bude špeciálna mikro-stránka, kde úryvky určite nebudú chýbať…
Za majstrovsky kusok predaja dat 15eur. To urcite stoji za to. Parady clanok, ako obycajne, Martin
Ja do toho asi pojdem…urcite ma nesklame viacej ako kniha Kreatívne marketingove stratégie ktoru som cital ako poslednu.Michal
Knihu som si práve objednal, už sa teším 🙂 Podľa popisu to bude určite lahôdka. Peter
Dakujem za tuto knihu na ,ktoru sa velmi tesim,nakolko komentar ku knihe,ktore su uevdene na stranke su od dvoch ludi,ktorych poznam a to hovori za vsetko,su to dvaja velmi uspesni podnikatelia.