Odlíšte sa od konkurencie trochu INAK!
Titul jednej populárnej knihy o marketingu znie: „Odlíš sa alebo zomri!“ V predaji to platí tiež. Väčšinou sa snažíme ukázať v lepšom svetle ako konkurencia v procese predaja, teda ešte pred tým, ako zákazník kúpi. To je v poriadku.
Ale príliš často zabúdame sa odlíšiť aj PO TOM, ako zákazník kúpil. Ukážte mu Vašim popredajným prístupom a starostlivosťou, že si ho zaslúžite. A ostane Vám verný. Reklamný slogan v jednej reklame na pivo hovorí: „To najcennejšie, čo doma máme.“ Zákazník, ktorý kúpil, je PRE VÁS to najcennejšie, čo vo firme máte.
Čo urobíte dnes alebo zajtra pre to, aby ste Vašim zákazníkom aj po kúpe dali najavo, že sú pre Vás stále rovnako dôležití?
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |