Odlíšte sa od konkurencie trochu INAK!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 9. augusta 2010 žiadny komentár

Titul jednej populárnej knihy o marketingu znie: „Odlíš sa alebo zomri!“ V predaji to platí tiež. Väčšinou sa snažíme ukázať v lepšom svetle ako konkurencia v procese predaja, teda ešte pred tým, ako zákazník kúpi. To je v poriadku.

Ale príliš často zabúdame sa odlíšiť aj PO TOM, ako zákazník kúpil. Ukážte mu Vašim popredajným prístupom a starostlivosťou, že si ho zaslúžite. A ostane Vám verný. Reklamný slogan v jednej reklame na pivo hovorí: „To najcennejšie, čo doma máme.“ Zákazník, ktorý kúpil, je PRE VÁS to najcennejšie, čo vo firme máte.

Čo urobíte dnes alebo zajtra pre to, aby ste Vašim zákazníkom aj po kúpe dali najavo, že sú pre Vás stále rovnako dôležití?

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *