Keď sa biznis nehýbe…
Neviem, ako vám ide predaj v tomto období. Už je po lete, a že by aj po kríze? V každom prípade dúfam, že sa Vám darí. Tak len čiste teoreticky-čo robiť, keď sa biznis veľmi nehýbe? Okrem toho, že treba poriadne pridať, doporučujem trochu utužiť vzťahy s existujúcimi klientami.
Na punč a varené víno je ešte čas. Skôr som mal na mysli trocha hodnotnej komunikácie. Čo vaši klienti vždy radi uvítajú? Napríklad informácie, ktoré im môžu byť nejako užitočné.
Tam, kde máte rozohratý obchodný prípad, tak na ňom pracujte. Ale predpokladám, že máte zopár klientov vo vašej databáze, kde je momentálne „stop-stav“. Aj tam treba zostať „na očiach“, aby ste nezišli z mysle.
Najlepšou formou, ako udržiavať kontakt s neaktívnym klientom, je priebežne ho zásobovať hodnotnými informáciami. Nie o vás, ani o vašich produktoch alebo zvýhodnených akciách.
Pošlite mu e-mailom zopár tipov, doporučení, čokoľvek, čo pre neho bude mať hodnotu. Možno ste objavili niekde článok, ktorý by mohol vášho klienta zaujímať. Ak máte nejaký nápad, ako by mohol lepšie využiť váš produkt (ktorý už vlastní), tak mu ho pošlite!
Takto sa vhodnou formou pripomeniete a možno si u klienta urobíte malé očko. Človek nikdy nevie. Ale iba keď sa vám biznis nehýbe…
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |