Čo treba sledovať, ak ste manažér predaja?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 18. februára 2014 1 Comment

Ak robíte jednorazové predaje, tak vám stačí sledovať množstvo aktivít vašich predajcov.

Ale čo ak vašu cieľovú skupinu tvorí iba niekoľko desiatok klientov? Alebo ak vaše obchodné prípady trvajú aj niekoľko týždňov alebo mesiacov? Tu vám kvantita nepomôže. (Ak zákazník bude kupovať až o pol roka, nemá zmysel volať mu každý druhý deň.)

V takomto prípade je dôležité ustrážiť:
  • aby neunikla žiadna nová obchodná príležitosť,
  • aby pod žiadnou z nich „nevyhasol oheň“.
Po prvé – sú vaši obchodníci v pravidelnom kontakte s potenciálnymi zákazníkmi?( Myslíte si to, alebo to viete?) Inak sa môže stať, že sa o novej príležitosti ani nedozvedia. Odnaučte ich hovoriť zákazníkom vetu:“Keď to bude aktuálne, ozvite sa…„! Neozvú sa…

A po druhé – sledujete priebežne vývoj začatých obchodných prípadov? Aby ste mali istotu, že napredujú a že podnikajú sa tie správne kroky v správnom čase.

Začaté obchodné prípady sú priorita. Preto by ste ich mali mať pod intenzívnym dohľadom. (Bližšie sa na „mágiu“ manažovania predajcov pozrieme na školení: Ako viesť obchodný tím.)

——————————————————–
13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Stránky, ktoré odkazujú na tento príspevok

  1. Obchodník ako krotiteľ? | Akopredavat.sk | techniky predaja | 12. mája 2015

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *