Čo treba sledovať, ak ste manažér predaja?
Ak robíte jednorazové predaje, tak vám stačí sledovať množstvo aktivít vašich predajcov.
Ale čo ak vašu cieľovú skupinu tvorí iba niekoľko desiatok klientov? Alebo ak vaše obchodné prípady trvajú aj niekoľko týždňov alebo mesiacov? Tu vám kvantita nepomôže. (Ak zákazník bude kupovať až o pol roka, nemá zmysel volať mu každý druhý deň.)
- aby neunikla žiadna nová obchodná príležitosť,
- aby pod žiadnou z nich „nevyhasol oheň“.
A po druhé – sledujete priebežne vývoj začatých obchodných prípadov? Aby ste mali istotu, že napredujú a že podnikajú sa tie správne kroky v správnom čase.
Začaté obchodné prípady sú priorita. Preto by ste ich mali mať pod intenzívnym dohľadom. (Bližšie sa na „mágiu“ manažovania predajcov pozrieme na školení: Ako viesť obchodný tím.)
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |
Komentáre (1)
Trackback URL | Comments RSS Feed
Stránky, ktoré odkazujú na tento príspevok