Čo sa stane, keď nastane „okamih pravdy“?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 23. júna 2014 6 komentárov

Nedávno som si kúpil skvelú knihu od kolektívu autorov: „Služby, z kto- rých padnete na zadok“ (vyd. Motýľ, 2013).

Je to priam hotová príručka služieb zákazníkom. Zaujal ma v nej výraz: „okamih pravdy“. Viete, čo ním autori majú na mysli?

Citujem (str.148):„Okamih pravdy nastáva vtedy, keď sa zákazník dostane do styku s ktoroukoľvek časťou vašej spoločnosti a tento kontakt mu poskytne príležitosť na to, aby posúdil kvalitu vašej spoločnosti. Čokoľvek a úplne všetko sa môže stať okamihom pravdy pre vašich zákazníkov…“

V inej časti knihy sa píše (str.121): „Keď odpovedáte na telefonát, na linke je imidž vášho obchodu.“ Aká pravda! Zákazník je ovplyvniteľný pocitmi a možno stačí jeden negatívny a máte po zákazníkovi…

Preto mám pre vás úlohu – preverte si všetky možnosti, kedy zákazník prichádza do kontaktu s vašou firmou. Keďže by toho bolo veľa, obmedzte sa iba na formy priamej komunikácie. Od osobnej návštevy vašej firmy (vrátane stretnutia s SBS pri vstupe do budovy), cez telefonát až po e-mail, prípadne kontaktný formulár z webu. (Na telefonát a e-mail si vystačíte sami, ale osobnú návštevu bude musieť za vás urobiť niekto zvonku firmy.)

Potom si odpovedzte na otázky: „Ako by to vnímal náš (potenciálny) zákazník? Akú známku by nám za to dal? „ A budete vedieť, čo sa stane, ak u vás nastane „okamih pravdy“…
——————————————————–

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (6)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Anonymous píše:

    veľmi zaujímavé a ďakujem za tip. Ja si chcem časom kúpiť knihy od Tamasza Paszu v slovenskom a českom preklade: Tajomstvá uzatvárania predaja a tiež knihu Mariana Kapustu: Ako som vybudoval miliónovú firmu. A tiež knihu Umenie vládnuť, neviem, kto je autorom knihy (obsahuje históriu spôsobov vládnutia od Sumerov až po dnešok).

    • Martin Mišík píše:

      Dobré rozhodnutie, čítal som tiež tieto knihy. Kapustova kniha je manažérska príručka písaná jazykom normálnych ľudí, čo strana-to lekcia zdravého rozumu v podnikaní. A Umenie vládnuť (autor Mrkos+Mehler) je veľmi zaujímavý pohľad na históriu a panovníkov. Na konci je zhrnutých 10 základných zásad, v čom je základ prosperujúcej krajiny. Neviem, či medzi nimi nájdete aspoň jednu, ktorou by sa riadila súčasná vláda 🙂 No nič. Prajem príjemné čítanie!

    • Anonymous píše:

      Všetky knihy, ktoré ste spomínal – Tajomstvá uzatvárania predaja, Ako som vybudoval miliardovú firmu a Umenie vládnuť si zakúpite na stránke http://www.akoriaditfirmu.sk.

  2. Anonymous píše:

    Veľmi by ma zaujímala štatistika firiem, ktorým na imidži záleží a starajú sa o neho v každom článku a tými, ktorým to síce nie je jedno, ale spoliehajú sa, „však nejako bude“. Priala by som si, aby lepších firiem s lepšími ľuďmi a riadením bolo viac. Verím, že po Vašom príspevku to tak aj BUDE. Radka

    • Martin Mišík píše:

      Aj ja si to želám. Verím, že to nepotrvá dlho, kým dozrejeme na túto úroveň. Lebo je to o ľuďoch, o ničom inom. Každý by sme mali začať najrpv u seba – dávať ľuďom to najlepšie, čoho sme schopní… Majte sa, Radka!

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *