Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?
Máte najväčší výber široko-ďaleko, dobré ceny, poskytujete nadštan-dardné služby a zákazník aj tak nakúpil u konkurencie.
„Zatemnilo mu rozum“, poviete si. A možno nie ste ďaleko od pravdy.
Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum natoľko, aby odišiel kúpiť inam?
Odpoveď je – jeho emócie. Možno sa vám zdá, že predaj inštalačného materiálu alebo počítačového softvéru s emóciami nemá nič spoločné. Omyl! Človek je ovplyvnený emóciami viac ako si myslíte. Stačí jeden zlý pocit a …
Na školení Praktický marketing ma minule zaujala myšlienka p.Milovej, že: „marketing je 1000 drobností okolo firmy“. Lebo práve tých 1000 drobností vytvára u zákazníka pocity. Často sú to maličkosti. Ale zákazník ich vníma a ovplyvňujú ho viac ako by ste chceli.
Nemôže sa k vám dovolať? Nemá kde zaparkovať? Už dva dni mu na e-mail nikto neodpovedá? Vaša predavačka má na tvári výraz pracovníka pohrebnej služby? Váš firemný e-mail končí na @gmail.com?
Každý jeden z týchto vnemov stačí na to, aby zákazníkovi „zatmenil rozum“. Nespoliehajte sa na to, že bude rozlišovať dôležité od nepodstatného. Preto si radšej na takéto drobnosti dobre posvieťte…
P.S. V termíne 5.11.13 budú môcť školenie Praktický marketing absolvovať aj podnikatelia z východného Slovenska, bude v Prešove. Viac info
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 princípov úspešného predaja“. Okrem toho ďalšie pravidelné tipy na zvýšenie predaja, zasielané LEN zaregistrovaným čitateľom. (Registrácia je zdarma.)
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |
Presne ! To je ono. A funguje to ako odozva na.. neviem, nedá sa nám, nemohli by ste aj vy, dnes nie..zajtra, apod. Vystihnuté :). Dušan