Čo majú spoločné zákazníci a stávkové hry?
Svoje šance na predaj mnohonásobne zvýšite tým, že nebudete predávať! Zákazníka nezaujíma, čo skvelé mu chcete ponúknuť. Zaujímajú ho iba jeho vlastné problémy. V týchto časoch má plnú hlavu starostí a minúť peniaze je to posledné, po čom túži. Ukážte mu, ako mu dokážete peniaze ušetriť alebo zarobiť. Ako?
Ľudia radi vydajú peniaze, ak vedia, že tým získajú niečo hodnotné, čo im zlepší situáciu. Ak neveríte, postavte sa pred hocijakú tipovaciu kanceláriu a sledujte. Pravdepodobne zbadáte, že tam chodí aj mnoho ľudí z nižších príjmových skupín. Podajú svoj tiket a ZAPLATIA! Dokonca platia napriek tomu, že výhru nemajú zďaleka istú a peňazí na rozdávanie tiež nie. Dúfajú, že im stávka pomôže zarobiť peniaze. Prečo by potom nemohol zaplatiť Váš zákazník?
Keď zákazníkovi vypočítate, koľko získa kúpou od Vás, prípadne akým stratám alebo problémom sa vyhne, je oveľa reálnejšie, že začne nad tým uvažovať. Na domácu úlohu skúste vypočítať nejaký modelový príklad, koľko zákazník zarobí/ušetrí, ak bude používať váš produkt/službu.
Je to úplne iný prístup, ako keď zákazníka chceme presvedčiť prezentáciou výhod a predností ponúkaného produktu. Tie ho nezaujímajú! Ukážte mu, čo získa. (Tak ako tipujúci vie, o akú sumu hrá.) Môžete mu vypočítať, čo ho bude stáť, ak od Vás nekúpi. Každý neriešený problém totiž vždy niečo STOJÍ. Ukážte tieto dve strany mince Vášmu zákazníkovi a potom požiadajte o objednávku!
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |