Čo majú spoločné zákazníci a stávkové hry?

Publikované v kategórii Obchodný rozhovor od dňa 7. augusta 2010 žiadny komentár

Svoje šance na predaj mnohonásobne zvýšite tým, že nebudete predávať! Zákazníka nezaujíma, čo skvelé mu chcete ponúknuť. Zaujímajú ho iba jeho vlastné problémy. V týchto časoch má plnú hlavu starostí a minúť peniaze je to posledné, po čom túži. Ukážte mu, ako mu dokážete peniaze ušetriť alebo zarobiť. Ako?

Ľudia radi vydajú peniaze, ak vedia, že tým získajú niečo hodnotné, čo im zlepší situáciu. Ak neveríte, postavte sa pred hocijakú tipovaciu kanceláriu a sledujte. Pravdepodobne zbadáte, že tam chodí aj mnoho ľudí z nižších príjmových skupín. Podajú svoj tiket a ZAPLATIA! Dokonca platia napriek tomu, že výhru nemajú zďaleka istú a peňazí na rozdávanie tiež nie. Dúfajú, že im stávka pomôže zarobiť peniaze. Prečo by potom nemohol zaplatiť Váš zákazník?

Keď zákazníkovi vypočítate, koľko získa kúpou od Vás, prípadne akým stratám alebo problémom sa vyhne, je oveľa reálnejšie, že začne nad tým uvažovať. Na domácu úlohu skúste vypočítať nejaký modelový príklad, koľko zákazník zarobí/ušetrí, ak bude používať váš produkt/službu.

Je to úplne iný prístup, ako keď zákazníka chceme presvedčiť prezentáciou výhod a predností ponúkaného produktu. Tie ho nezaujímajú! Ukážte mu, čo získa. (Tak ako tipujúci vie, o akú sumu hrá.) Môžete mu vypočítať, čo ho bude stáť, ak od Vás nekúpi. Každý neriešený problém totiž vždy niečo STOJÍ. Ukážte tieto dve strany mince Vášmu zákazníkovi a potom požiadajte o objednávku!

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *