Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Ako znížiť riziko odmietnutia v obchodných telefonátoch?
Pred časom mi od jedného čitateľa prišla žiadosť o radu: „Chcem e-mailom osloviť firmu X a…
Prečítať článokObchodníci, podpísali by ste sa pod tento list?
Za predajom je veľký kus psychológie. Ak obchodník nechce hrať na náhodu, mal by vedieť…
Prečítať článokAko „zohriať“ kontakt pred prvým telefonátom?
„Ďakujem, ale nemám záujem…“ – už vám to niekedy zákazník povedal do telefónu? Keď ako…
Prečítať článokAko nepokaziť obchodný telefonát týmito 5 hlúpymi otázkami
Pre mnohých obchodníkov je telefonát stále tým najdôležitejším nástrojom, ako osloviť nového zákazníka. Ak je…
Prečítať článokO steaku, telefonovaní a obchodníckej hluchote.
Predstavte si, že ste v reštaurácii a pri objednávaní vám čašník odporúča:„Vyskúšajte špecialitu šéfkuchára – steak s čerstvými…
Prečítať článokAko zvýšiť úspešnosť telefonátov?
Ak oslovujete nových zákazníkov cez telefón, pravdepodobne často narážate na odmietnutia. Hlavné dôvody sú tri. O najčastejšom z…
Prečítať článokNa čo si dať pozor? (príklad skutočného telefonátu)
Nedávno som počas školenia robil s účastníkmi „živé“ telefonáty do firiem. Úlohou bolo iba získať…
Prečítať článokAko účinne osloviť nových zákazníkov?
Každý, kto chce osloviť nových zákazníkov, mi dá za pravdu, že prvý kontakt je ten najťažší.…
Prečítať článokAko plánovať získavanie nových zákazníkov?
Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo…
Prečítať článokKomu zavolať, ak si chcete dohodnúť stretnutie cez telefón?
Od obchodníkov, ktorí oslovujú firmy a dohadujú si stretnutia cez telefón, často dostávam otázku: „S kým…
Prečítať článokHovoria vám:“Pošlite mi najprv ponuku?“
Pre človeka, s ktorým si chcete dohodnúť schôdzku, je to jednoduchý spôsob ako sa vás…
Prečítať článokHaló, koľko u vás stojí vrece cementu?
Ako na takýto telefonát zákazníka zareagujete vy alebo vaši kolegovia? Ak ste obchodná firma, pravdepodobne…
Prečítať článokToto bol najhorší obchodný telefonát v histórii…
Vitajte v novom roku! Pôvodne som mal pre vás nachystaný iný článok, ale pred chvíľou…
Prečítať článokAko vás zákazník „oňuchá“ skôr, ako sa nazdáte…
Ak predávate služby, alebo čokoľvek, zákazník si vás „oňuchá“ alebo „ohmatá“ oveľa skôr, ako si…
Prečítať článokAko zmenšiť „odpad“ pri telefonovaní.
Škoda každej minúty, ktorú stratíte pri neúspešnom telefonáte potenciálnemu zákazníkovi. Ako tieto straty znížiť na…
Prečítať článokŠesť príkladov ako NE-telefonovať.
Asi väčšina predajcov stále využíva na kontaktovanie nových zákazníkov telefón. Cieľom býva predstaviť sa a…
Prečítať článokMinuli sa kontakty a nemáte kam volať?
Vyhľadať a osloviť nový kontakt sú prvé dva kroky získaniu k nového zákazníka. Čo však…
Prečítať článok4 naj-chyby pri kontaktovaní nových klientov
V článku „Dva základné kamene úspešného predaja“ som vypichol dve najdôležitejšie aktivity každého obchodníka. Jednou…
Prečítať článokViete sa „predať“ za 3 alebo menej sekúnd?
Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami…
Prečítať článokNajefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.
Od jednej čitateľky som dostal otázku, či nie je lepšie najať niekoho, kto bude pre…
Prečítať článokAko zaujať v telefóne?
Urobme malý pokus: pozrite sa z okna a chvíľu sa dívajte. Čo viac upútalo vašu…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (37)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (35)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)