Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Tri diagnózy skúsených obchodníkov
Človek by očakával, že čím dlhšie niekto predáva, tým lepší v tom bude. Nuž, neplatí…
Prečítať článokAby ste predali za vyššiu cenu, iba konkurenčná výhoda nestačí.
Keď sa pýtam obchodníkov, prečo by im zákazník mal zaplatiť viac ako konkurencii, dostávam 2…
Prečítať článokAko nájsť nových spolupracovníkov v MLM?
Mnohí o mne vedia, že som sa v minulosti venoval MLM-podnikaniu. Na začiatku ma naučili…
Prečítať článokAko správne získavať referencie?
Nedávno som dostal otázku od čitateľky, ktorá chcela poradiť so získavaním referencií. Ale keďže referencie (odporúčania)…
Prečítať článokBlog Akopredavat.sk oslavuje 4.narodeniny!
Priatelia, zdá sa to byť až neuveriteľné, ale tento blog bol oficiálne spustený práve pred…
Prečítať článokČo sa stane, keď nastane „okamih pravdy“?
Nedávno som si kúpil skvelú knihu od kolektívu autorov: „Služby, z kto- rých padnete na…
Prečítať článokNajdôležitejšia časť obchodného e-mailu je…?
Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa…
Prečítať článokV obchodných e-mailoch nikdy nezabúdajte na…
Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa…
Prečítať článokMyslite v predaji aj na zadné dvierka!
Ak vám predaj beží dobre, skvelé! Možno máte práve sezónu, možno máte produkty, o ktoré…
Prečítať článokČo môže zákazníkovi zatemniť rozum?
Máte najväčší výber široko-ďaleko, dobré ceny, poskytujete nadštan-dardné služby a zákazník aj tak nakúpil u…
Prečítať článokSte marketingová líška alebo pavúk?
Dnes po 5 mesiacoch opäť niečo na tému marketing 🙂 Sean D´Souza, expert z Nového…
Prečítať článokTri vývojové štádiá predajcov.
Tak ako všetko živé prechádza svojim vývojom, rovnako aj predajcovia majú svoje vývinové štádiá. Ale…
Prečítať článokVitajte…a dovidenia, pán zákazník!
Dôležitosť prvého kontaktu so zákazníkom ani netreba zdôrazňovať. Najčastejšie o ňom hovorím v súvislosti s…
Prečítať článokAko ľahšie zdolať prekážky v roku 2013?
Pozrite si toto 3-minútové video. Hovorím v ňom o jednoduchej technike, ako ľahšie zdolať prekážky…
Prečítať článok„Krčmová lekcia“ o postoji
Nedávno som si na terase jedného bratislavského pubu všimol nápis: „Radi Vás obslúžime pri bare.“…
Prečítať článokMá marketing predávať?
Toto je skôr nepochopenie ako dilema. Podnikatelia často nevedia, kde je hranica medzi marketingom a…
Prečítať článokJubilejná 100-ka alebo niečo o vodcovstve.
Ťažko uveriť, ale práve čítate článok s poradovým číslom 100! Ďakujem za vašu priazeň, priatelia,…
Prečítať článokPredajca-Superman?
Suverénny pohľad, bezvadný výzor, pozná odpoveď na každú otázku, proste vie ohúriť! Aj tak zďaleka…
Prečítať článok„Čo si želajú predajcovia?“-otvorený list zákazníkom
Okrem toho, že predávame, občas sme sami zákazníkmi. Poznáte Zlaté pravidlo medziľudských vzťahov? „Správaj sa…
Prečítať článokAko najľahšie posilniť dôveru zákazníka
Dôvera je kľúčový predpo- klad k predaju. Ak vám zákazník nedôveruje, nekúpi. Nie sú žiadne…
Prečítať článokAkú literatúru o predaji čítam?
Mnohí z vás sa pýtate, akú literatúru o predaji by som vám odporučil čítať (v…
Prečítať článokFacebook ako nedocenený pomocník predaja?
Z nevedomosti som ako obchodník Facebook dlho ignoroval. A bola to chyba! Zďaleka som nedocenil…
Prečítať článokProzákaznícka orientácia „naruby“
Za posledné roky je „prozákaznícka orientácia“ často spomínaná téma. Firmy hľadajú nové a nové metódy,…
Prečítať článokKeď to nejde, tak to nejde?
Sú obdobia, kedy predaj nejde tak, ako by sme si želali. Akoby sa všetci zákazníci…
Prečítať článok„Tri oriešky“ marketingu alebo ako si uľahčiť predaj.
Marketing je opradený množstvom záhad. Jednou z nich je: „Čo je vlastne úlohou marketingu?“ Môžete…
Prečítať článokŠesť chýb v marketingu SZČO a malej firmy.
Ak nechcete každého nového zákazníka krvopotne oslovovať telefonicky, potrebujete robiť marketing. Ohľadne marketingu ešte stále…
Prečítať článokLojalita zákazníkov a zmeny „poza chrbát“.
Dnes som bol v banke svedkom rozhovoru klienta a pracovníčky za prepážkou. Podľa všetkého sa…
Prečítať článokKtorá časť procesu predaja je tá najdôležitejšia?
Obchodný prípad sa skladá z viacerých častí. Od vyhľadania nového potenciálneho zákazníka až po uzatvorenie…
Prečítať článokMotivácia a úspech v predaji (a v živote).
Motivácia je často skloňované slovo. Asi najčastejšie v manažmente, kde sa šéfovia snažia „motivovať“ svojich…
Prečítať článokPredať alebo nepredať?
Predstavte si situáciu, že zákazník si u vás vybral nejaký produkt, ale vy viete, že…
Prečítať článok5 tipov ako si správne vybrať obchodnícke školenie
V článku „Sedem spôsobov ako začať viac zarábať“ som stručne popísal metódy, ako môžete zvýšiť…
Prečítať článokAko získať na prehratej zakázke?
Tu a tam sa každý z nás zúčastňuje výberových konaní. Ak je zákazník šikovný, dokáže…
Prečítať článokSedem spôsobov ako začať viac zarábať.
Príjem človeka (a teda aj predajcu) priamo závisí od jeho schopností. Pravdepodobne nikto už nepochybuje…
Prečítať článokMôže byť každý obchodníkom?
Jeden čitateľ (majiteľ reklamnej agentúry) mi napísal e-mail s príbehom, ako po rokoch aktívneho predaja…
Prečítať článokKríza ako odrazový mostík v predaji?
Názorov na ekonomickú krízu a jej dopad na predaj ste už počuli veľa. Tak pridám…
Prečítať článokVyužite vašu konkurenciu!
Ak sa niekde dá načerpať nová inšpirácia na zlepšovanie, tak je to u vašej konkurencie!…
Prečítať článokKeď sa biznis nehýbe…
Neviem, ako vám ide predaj v tomto období. Už je po lete, a že by…
Prečítať článokJe čas na zmenu prístupu?
Myslím, že posledný rok-dva dobre preverili postoj a pripravenosť každého obchodníka. Podmienky v predaji sa…
Prečítať článokZázračná moc otázok
V každej knihe o predaji nájdete doporučenie: „pýtajte sa, pýtajte sa, pýtajte sa.“ Obchodník by…
Prečítať článokMajú iného dodávateľa? Výborne!
Existuje spôsob, ako sa dostať k zákazníkovi, ktorý nakupuje u konkurencie. Ak si myslíte, že…
Prečítať článokÚspech podľa Hiltona
Dnes som čítal pekný citát od Conrada Hiltona (zakladateľa siete hotelov Hilton): „Zdá sa, že…
Prečítať článokČo z predajcu robí osobnosť?
Neviem ako Vy, ale ja nemám rád, ak je niekto, s kým sa rozprávam, neprirodzený…
Prečítať článokV čom ste lepší ako konkurencia?
Chvíľu sa zamyslite a skúste sa očami Vášho zákazníka pozrieť na to, v čom ste…
Prečítať článokOdlíšte sa od konkurencie trochu INAK!
Titul jednej populárnej knihy o marketingu znie: „Odlíš sa alebo zomri!“ V predaji to platí…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (37)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (35)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)