Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)
Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7…
Prečítať článokAko znížiť riziko odmietnutia v obchodných telefonátoch?
Pred časom mi od jedného čitateľa prišla žiadosť o radu: „Chcem e-mailom osloviť firmu X a…
Prečítať článokAko reagovať na dopyty zákazníkov? alebo „Nie je všetko zlato, čo sa blýska!“
Predstavte si situáciu, že zákazník vás požiada o cenovú ponuku. Vy neváhate a pošlete mu ju. Aké…
Prečítať článokAko zabiť pri vyhľadávaní nových zákazníkov 3 muchy 1 ranou?
Podľa môjho prieskumu je získavanie nových zákazníkov hlavnou prioritou pre 56% predajcov a obchodných firiem…
Prečítať článokAko účinne osloviť nových zákazníkov?
Každý, kto chce osloviť nových zákazníkov, mi dá za pravdu, že prvý kontakt je ten najťažší.…
Prečítať článokAko plánovať získavanie nových zákazníkov?
Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo…
Prečítať článokKomu zavolať, ak si chcete dohodnúť stretnutie cez telefón?
Od obchodníkov, ktorí oslovujú firmy a dohadujú si stretnutia cez telefón, často dostávam otázku: „S kým…
Prečítať článokTri otázky o konkurencii, na ktoré by ste mali vedieť odpovedať.
Ak nie ste monopol, zákazníci vás porovnávajú s konkurenciou. Aj keď vám to nie vždy povedia.…
Prečítať článokZaklopať alebo nezaklopať zákazníkovi bez ohlásenia?
Cesty k novému zákazníkovi sú kľukaté a nevyspytateľné. A na konci vás čakajú dvere. Spôsobov…
Prečítať článokNákaza sa rozšírila ďalej!
S rozmachom sociálnych sietí ako Facebook a LinkedIn podnikatelia, predajcovia a marketéri dostali do rúk…
Prečítať článokPredajný alebo nákupný cyklus-ktorým sa riadite?
Predstavte si túto situáciu: ste majiteľ firmy a zavolá vám predajca z reklamnej agentúry. Požiada…
Prečítať článokRada začínajúcim predajcom.
Nedávno som dostal e-mail od čitateľa, ktorý začal pracovať ako predajca v jednej poisťovni. Žiadal…
Prečítať článokDve stratégie ako na nové kontakty
Hlavne u nových kontaktov je niekedy výzvou nevzdať sa príliš skoro. Vyskúšate raz, dva krát…
Prečítať článokAko NEzačať obchodný rozhovor, ak vám je život milý…
„Dobrý deň, ja som Peter Novák z firmy Skrutky a náradie. Rád by som vám…
Prečítať článokAko vás zákazník „oňuchá“ skôr, ako sa nazdáte…
Ak predávate služby, alebo čokoľvek, zákazník si vás „oňuchá“ alebo „ohmatá“ oveľa skôr, ako si…
Prečítať článokPotrebujete zmenu?
Často som svedkom toho, ako sa obchodníci (alebo firmy) snažia dosiahnuť lepšie výsledky robením tých…
Prečítať článokAko zmenšiť „odpad“ pri telefonovaní.
Škoda každej minúty, ktorú stratíte pri neúspešnom telefonáte potenciálnemu zákazníkovi. Ako tieto straty znížiť na…
Prečítať článokMinuli sa kontakty a nemáte kam volať?
Vyhľadať a osloviť nový kontakt sú prvé dva kroky získaniu k nového zákazníka. Čo však…
Prečítať článok4 naj-chyby pri kontaktovaní nových klientov
V článku „Dva základné kamene úspešného predaja“ som vypichol dve najdôležitejšie aktivity každého obchodníka. Jednou…
Prečítať článokCesta k novému biznisu vedie (aj) cez ľudí
Doporučenia sú často spomínané ako najlepší spôsob získavania nových zákazníkov. Je to tak. Rozdiel medzi…
Prečítať článokViete sa „predať“ za 3 alebo menej sekúnd?
Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami…
Prečítať článokZískavanie doporučení trochu inak.
Ako podnikateľ alebo obchodník pravdepodobne chcete mať čo najviac zákazníkov. To je v poriadku. Aspoň…
Prečítať článokNajefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.
Od jednej čitateľky som dostal otázku, či nie je lepšie najať niekoho, kto bude pre…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (37)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (35)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)