Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Nie je námietka ako námietka
Naučte sa jednoduchú techniku ako odlíšiť, či ide o zastierací manéver zákazníka alebo o skutočnú…
Prečítať článokSebaobrana pri cene
Podcast pre obchodníkov - prečo je cena problém a ako zvládať cenové námietky od zákazníkov
Prečítať článokSte pre nás príliš drahí…
Námietky na cenu patria podľa prieskumu medzi 3 najčastejšie výzvy v predaji (zdroj: Hubspot). Pozrime…
Prečítať článokAby vás neprekvapila už žiadna námietka
Dostávate námietky od zákazníkov? Ako pevní sa vtedy cítite byť v kramflekoch? Urobte si rýchly…
Prečítať článokOzvite sa, až keď skončí korona…
Toto je asi najčastejšia z námietok zákazníkov počas tohoto COVID-obdobia. Môže byť opodstatnená – sú…
Prečítať článokNie je námietka ako námietka (a ako sa v nich vyznať)
Často sa stretávam s tým, že predajcovia hádžu námietky do jedného vreca. Majú na všetky…
Prečítať článok7 tipov ako si ľahšie poradiť s námietkami zákazníkov
S námietkami sa v obchode stretávame často. Vytvárajú akúsi pomyselnú „bariéru“ k vytúženým predajom. Aspoň…
Prečítať článokAko postupovať pri obhajobe ceny?
Situácia, kedy sa po prezentácii ponuky zákazníkovi zdá vaša cena privysoká, je vám asi dôverne známa…
Prečítať článokČo sa dialo na workshope o námietkach?
Koncom júla (28.7.2016) sa konal 1.letný worskhop pre predajcov na tému Sebaobrana pri námietkach. Spolu…
Prečítať článokAko riešiť námietky vzhľadom na ich načasovanie?
Na námietky môžete naraziť v ktorejkoľvek fáze predaja. Niektoré prichádzajú už na začiatku – napríklad:„Nemám záujem“ alebo „Pošlite…
Prečítať článokO steaku, telefonovaní a obchodníckej hluchote.
Predstavte si, že ste v reštaurácii a pri objednávaní vám čašník odporúča:„Vyskúšajte špecialitu šéfkuchára – steak s čerstvými…
Prečítať článokZákazník pred podpisom zmluvy náhle zmenil názor?
V jednej diskusnej skupine na LinkedIn som náhodou natrafil na tému: „Už sa vám stalo,…
Prečítať článokAko predchádzať námietkam?
Jednoduchá technika, ako sa vyhnúť veľkej väčšine námietok zákazníkov. Nič nové pod slnkom, ale málo…
Prečítať článokČo okrem námietok behá zákazníkovi hlavou, ale vám o tom nepovie?
Obchodníci mi často hovoria o námietkach svojich zákazníkov. Námietka je niečo, čo vám zákazník povie…
Prečítať článokČo radí predajcom T.Kasza?
Prinášam Vám krátky rozhovor o predaji s maďarským expertom na predaj T.Kaszom: 1. Čo sa…
Prečítať článokOprávnená námietka je, keď…
Ak zákazník na niečo namieta, môže ísť o „nevinnú poznámku“, alebo sa jedná o oprávnenú…
Prečítať článokNemachrujte s kvalitou, tá sa neráta!
Ale veď kvalita je dôvod, prečo máme vyššie ceny ako konkurencia! Vyššia cena = vyššia kvalita.…
Prečítať článokAko reagovať na námietku, ak nechcete prichádzať o obchody
Poznáte to – všetko ide ako po masle, až kým zákazník nevytiahne námietku. Nič sa nedeje…
Prečítať článokPrvá pomoc pri reklamáciách.
Reklamácia nie je nič príjemného. Hlavne ak je zákazník nahnevaný a vy ste prvý, kto…
Prečítať článokDokážete zákazníkom čítať myšlienky?
Čítať myšlienky možno nie, ale niektoré veci dokážete spoľahlivo predvídať. Napríklad námietky. Ak z desiatich…
Prečítať článokZľava – dať ju alebo nedať?
Všetko prebieha hladko. Až pri oznámení ceny zákazník povie, že má lacnejšiu ponuku od konkurencie. Je…
Prečítať článokVšetko je pekné, ale ste drahí!
Námietka na cenu je asi tá najčastejšia námietka, akú obchodníci dostávajú. Napriek tomu, cena je…
Prečítať článokNajčastejšia (skrytá) námietka
Čo je váš tajný nepriateľ v uzatváraní obchodu? Či chceme či nie, kúpa je pre…
Prečítať článokKríza ako dôvod kúpiť?
Veľmi častý dôvod, prečo zákazníci odmietnu ponuku, býva tento: „Je kríza, nemôžeme si to dovoliť“.…
Prečítať článok5 dôvodov, prečo Vás zákazník odmietne
Zákazníci uvádzajú rôzne dôvody, prečo nechcú kúpiť. Napriek tomu existuje len 5 skutočných dôvodov: 1.nepotrebuje…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (37)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (35)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)