V čom je čaro účinnej prezentácie?

Prezentácia býva často zlomový bod celého predajného procesu. Mala by byť. Ak ste si zákazníka vopred správne „pripravili“ a viete, ako prezentáciou trafiť do čierneho, ďalšie kroky by už mali viesť len k formálnemu uzatvoreniu objednávky. Niekedy sa zvykne ešte jednať o cene, úprave podmienok, ale to je iná kapitola. Ako urobiť prezentáciu vyvrcholením Vášho…

Details

Kríza ako dôvod kúpiť?

Veľmi častý dôvod, prečo zákazníci odmietnu ponuku, býva tento: „Je kríza, nemôžeme si to dovoliť“. Už Vám povedal niektorý zo zákazníkov takúto námietku? Ja to počúvam často. Každá minca má ale dve strany. Ako môžete tento zákazníkov dôvod použiť na zdôvodnenie kúpy? Vypočítajte zákazníkovi, aký finančný (alebo iný) prínos pre neho bude mať investícia do…

Details

5 dôvodov, prečo Vás zákazník odmietne

Zákazníci uvádzajú rôzne dôvody, prečo nechcú kúpiť. Napriek tomu existuje len 5 skutočných dôvodov: 1.nepotrebuje Váš produkt2.nemá peniaze3.neporozumel vašej prezentácii4.nedôveruje Vám5.nemôže o tom rozhodnúť sámVšetko ostatné je len snaha vyhnúť sa nepríjemným pocitom z jeho (nemá peniaze, neporozumel tomu, nemôže rozhodnúť) alebo z Vašej strany (nedôveruje Vám). Keď budete nabudúce hovoriť so zákazníkom a on…

Details

Netlačte na pílu!

Zákazník nemá rád, ak sa na neho tlačí. V dnešnej dobe to platí dvojnásobne. Zákazníci sú opatrnejší, chcú zvážiť možnosti a chcú sa správne rozhodnúť. Na to potrebujú priestor a očakávajú od Vás, že im ten priestor dáte. Preto neponáhľajte príliš s predajom. Urobte čo treba, ukážte zákazníkovi prínosy z kúpy Vášho produktu, zistite jeho…

Details

Dva základné kamene úspešného predaja.

Predajcovia často nerobia dosť, čo do množstva obchodných jednaní a/alebo kvality budovania vzťahov so zákazníkmi. Dlhodobo úspešný predaj, vo svojej najjednoduchšej forme,môžeme rozdeliť na tieto dve základné zložky. Zákazníka predsa najprv musíte získať, a potom si ho udržať! Ak neoslovujete dostatok zákazníkov, šance Vám utekajú pomedzi prsty a predaj Vám stagnuje. Osloví ich niekto iný…

Details

Čo majú spoločné zákazníci a stávkové hry?

Svoje šance na predaj mnohonásobne zvýšite tým, že nebudete predávať! Zákazníka nezaujíma, čo skvelé mu chcete ponúknuť. Zaujímajú ho iba jeho vlastné problémy. V týchto časoch má plnú hlavu starostí a minúť peniaze je to posledné, po čom túži. Ukážte mu, ako mu dokážete peniaze ušetriť alebo zarobiť. Ako? Ľudia radi vydajú peniaze, ak vedia,…

Details