Ako predchádzať námietkam?

Publikované v kategórii Námietky od dňa 15. júla 2014 5 komentárov

Jednoduchá technika, ako sa vyhnúť veľkej väčšine námietok zákazníkov. Nič nové pod slnkom, ale málo sa využíva… (video má necelé 2 minúty)

Žiadna veda, treba to len vyskúšať… Držím vám palce pri prevencii námietok 🙂

(Video je z môjho vystúpenia na 1.podnikateľskom fóre, ktoré organizoval Business Connections Club, 10.6.14 Bratislava)

——————————————————–

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Štítky: ,

Komentáre (5)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Stránky, ktoré odkazujú na tento príspevok

  1. Čo robiť s námietkou:"Ešte sa poradím"? | Akopredavat.sk | 7. marca 2017
  2. 7 tipov ako si poradiť s námietkami | Akopredavat.sk | 17. marca 2019
  1. Kadlec píše:

    Dobry napad

  2. Dobrý deň,

    video sa mi páči. Je super už len z toho hľadiska, že prinúti obchodníka rozmýšľať nad tým, aké námietky dostáva.

    Jedna z možností je teda to, že zaradíme námietku do prezentácie.

    Možno by som doplnil na zamyslenie aj druhú možnosť.

    Druhá z možností je, že sa zamyslíme, prečo vôbec vzniká táto námietka a čo nám ňou chce klient povedať.

    Napríklad ak dostanem námietku:
    o čo teda konkrétne ide – asi som nebol pre klienta dosť zrozumiteľný. (bol som nekonkrétny)
    Väčšinou sa to stáva, ak hovoríme veľmi všeobecne.
    Je to impulz k tomu, aby sme prezentovali konkrétnejšie a zrozumiteľnejšie….

    Aj námietka „je to drahé“ môže znamenať aj to, že klient nevidí pridanú hodnotu produktu oproti ostatným lacnejším.
    V tomto prípade by som sa sústredil na prezentáciu pridanej hodnoty.(úžitku)

    píšete super články

    prajem všetko dobré

    peter

    • Martin píše:

      Ďakujem za doplnenie, Peter. Tiež sa držím toho, že za námietku je z 99% zodpovedný predajca – buď si niečo nezistil, alebo to v rozhovore nepoužil, alebo jeho komunikácia nebola dostatočne zrozumiteľná. Podľa príslovia:“Povedz mi, aké námietky dostávaš, a ja ti poviem, čo v obchodnom rozhovore zanedbávaš“:)

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *