Dva základné kamene úspešného predaja.
Predajcovia často nerobia dosť, čo do množstva obchodných jednaní a/alebo kvality budovania vzťahov so zákazníkmi. Dlhodobo úspešný predaj, vo svojej najjednoduchšej forme,môžeme rozdeliť na tieto dve základné zložky. Zákazníka predsa najprv musíte získať, a potom si ho udržať!
Ak neoslovujete dostatok zákazníkov, šance Vám utekajú pomedzi prsty a predaj Vám stagnuje. Osloví ich niekto iný a Vy prídete o potenciálny biznis. A ak tvrdo nepracujete aj na vytváraní pevných vzťahov so zákazníkmi, časom prídete aj o tých, ktorých sa Vám už raz podarilo získať.
Pri plánovaní vašich predajných aktivít pamätajte vždy na tieto dve veci:ako získať čo najviac nových zákazníkov a ako rozvíjať dlhodobé vzťahy s existujúcimi zákazníkmi.
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |