Otvorené školenia
Dôležitá info – momentálne robím školenia iba pre uzavreté skupiny obchodníkov (od 4 do 16 účastníkov).
Ak uvažujete o školení pre váš obchodný tím, kontaktujte ma (kontatné údaje sú vpravo hore). Obsah školenia je vždy šitý na mieru konkrétnej firme a jej potrebám. Najčastejšie témy sú uvedené na tejto stránke.
Napíšte (alebo zavolajte) mi a rád vám poskytnem viac info…
Tieto otvorené školenia momentálne nie sú aktuálne:
Sebaobrana pri námietkach
Komplikujú vám námietky od zákazníkov život? Stáva sa vám, že aj keď použijete správny argument, nie vždy to zaberá? Prichádzate kvôli námietkam o obchody?
Naučte sa účinne zvládať najčastejšie námietky bez zbytočnej argumentácie a ako sa väčšine z nich dokonca úplne vyhnúť!
—————————————————————
Reset predaja
Tradičné techniky predaja sú dnes už neefektívne, pretože správanie zákazníkov sa zmenilo. Buď sa prispôsobíte, alebo vás v predaji čakajú ťažké časy.
Na tomto školení prejdeme 10+2 resetov (zásadných zmien v postupoch a technikách predaja), ktoré by mal ovládať a používať každý obchodník, ktorý chce držať krok so zákazníkom a nechce predávať ako dinosaurus…
—————————————————————
Sebaobrana pri cene
Porovnávajú vás zákazníci s lacnejšou konkurenciou? Žiadajú od vás zľavy, tlačia vás do cenových ústupkov?
Na tomto školení vás naučím 7 techník cenovej sebaobrany, vďaka ktorým budete nielen predávať za vyššie ceny, ale aj zákazník bude mať pocit, že dobre nakúpil…
—————————————————————
Ako viesť obchodný tím
Cítite, že vaša firma má väčší potenciál predaja, ale neviete obchodníkov priviesť k vyšším a stabilnejším výkonom?
Na tomto školení sa dozviete, ako nájsť „úzke hrdlo“ vášho obchodného tímu a čo s tým urobiť. Dostanete nástroje, ako mať obchodné výsledky predvídateľne v rukách a ako sa vyhnúť najčastejším chybám šéfov predaja…
————————————————————-
Techniky telefonovania
Na tomto školení sa naučíte stratégie a techniky, ako osloviť „novodobého“ zákazníka. Budete pripravení na väčšinu situácií, ktoré môžu počas telefonátu nastať a budete na ne vedieť správne reagovať. A vaša cesta za novými zákazníkmi môže začať!