Otvorené školenia

Dôležitá info – momentálne robím školenia iba pre uzavreté skupiny obchodníkov (od 4 do 16 účastníkov).

Ak uvažujete o školení pre váš obchodný tím, kontaktujte ma (kontatné údaje sú vpravo hore). Obsah školenia je vždy šitý na mieru konkrétnej firme a jej potrebám. Najčastejšie témy sú uvedené na tejto stránke.

Napíšte (alebo zavolajte) mi a rád vám poskytnem viac info…


Tieto otvorené školenia momentálne nie sú aktuálne:

Sebaobrana pri námietkach

Ako riešiť námietky zákazníkovKomplikujú vám námietky od zákazníkov život? Stáva sa vám, že aj keď použijete správny argument, nie vždy to zaberá? Prichádzate kvôli námietkam o obchody?

Naučte sa účinne zvládať najčastejšie námietky bez zbytočnej argumentácie a ako sa väčšine z nich dokonca úplne vyhnúť!

Info-button

—————————————————————

Reset predaja

Tradičné techniky predaja sú dnes už neefektívne, pretože správanie zákazníkov sa zmenilo. Buď sa prispôsobíte, alebo vás v predaji čakajú ťažké časy.

Na tomto školení prejdeme 10+2 resetov (zásadných zmien v postupoch a  technikách predaja), ktoré by mal ovládať a používať každý obchodník, ktorý chce držať krok so zákazníkom a nechce predávať ako dinosaurus…

Info-button

—————————————————————

Cena 5Sebaobrana pri cene

Porovnávajú vás zákazníci s lacnejšou konkurenciou? Žiadajú od vás zľavy, tlačia vás do cenových ústupkov?

Na tomto školení vás naučím 7 techník cenovej sebaobrany, vďaka ktorým budete nielen predávať za vyššie ceny,  ale aj zákazník bude mať pocit, že dobre nakúpil…

Info-button

—————————————————————

Obchodny_manazerAko viesť obchodný tím

Cítite, že vaša firma má väčší potenciál predaja, ale neviete obchodníkov priviesť k vyšším a stabilnejším výkonom?

Na tomto školení sa dozviete, ako nájsť „úzke hrdlo“ vášho obchodného tímu a čo s tým urobiť. Dostanete nástroje, ako mať obchodné výsledky predvídateľne v rukách a ako sa vyhnúť najčastejším chybám šéfov predaja…

Info-button

————————————————————-

techniky-telefonovaniaTechniky telefonovania

Chcete si dohodnúť viac stretnutí so zákazníkmi?

Na tomto školení sa naučíte stratégie a techniky, ako osloviť „novodobého“ zákazníka. Budete pripravení na väčšinu situácií, ktoré môžu počas telefonátu nastať a budete na ne vedieť správne reagovať. A vaša cesta za novými zákazníkmi môže začať!

Info-button